سفارش تبلیغ
صبا ویژن
می خوام پی‏کاسو باشم - فیروزه
  • محمد رضا آراسته ( چهارشنبه 85/10/6 :: ساعت 3:48 عصر)

     

    چن وقت بود ننوشته بودم. (به تاریخ پست قبلی مراجعه نکنید آبروریزیه) آمار بازدیدها یه جورهایی آوار شده پایین. (نه که قبلا ته بازدید بودم) اگه بگم سرم شلوغ بود و نمی تونستم و نمی شد و اینها یا بهم می خندین یا اگه منصف باشید می گین ما هم همین طوریم. واسه همین هم نمی گم که سرم شلوغ بود و نمی تونستم و ...

    ***

    می خوام پی‏کاسو باشم.

    توی این دور و زمونه که هر کی هر کاری می کنه اسمش رو سبک می ذاره و با باد توی غبغب در مورد کارش توضیح می ده من هم می خوام صاحب سبک باشم. یکی مثل پی‏کاسو که تا مدت ها بعد مرگش کارهاش فهمیده نشه. سبک من فرار رو به جلوی بعضی ها نیست که از ترس عقب موندن از بقیه یه دفعه خیلی جلو می زنن و بعضی وقت ها یه جورایی راه رو اشتباه می رن.                          

    ..........

    یا سبک بعضی ها که سنت و با مدرنیته (می خوان) قاتی کنن و گند می زنن به هر دو تاش. مثلا میاد کافی شاپ می زنه با اسم سبو اون وقت در و دیوارش رو کاه گل می کنه! بعد اون قدر نور چراغ هاش رو کم می کنه که به زور نور شمع چشم چشم رو می بینه.

    سبک من سبک کوبیسمه توی زندگی مدرن. یعنی تو لازم نیست روزی هفت ساعت با اینترنت کار کنی تا زنده باشی. لازم نیست حساب بانکی داشته باشی تا شناخته بشی. لازم نیست میون این همه آدم که گم شدن توی هم گم بشی تا آدم باشی. فقط کافیه که هر چی دوست داری باشی. تو برای خودت زندگی می کنه. (فقط)